13 janeiro 2006

Triste... e lindo!

"A minh'alma chorou tanto, que de pranto está vazia".

4 Comments:

At 13/1/06 15:13, Blogger Vera Vilela said...

Olá meu Solzinho!

 
At 13/1/06 15:55, Blogger Vera Vilela said...

O meu amor chorou, não sei porque razão,
O meu amor chorou, não sei porque razããããããããõ...

 
At 13/1/06 22:57, Anonymous Anônimo said...

Olá minha querida estou com saudades.Desde o ano passado que
não nos falamos.Um grande beijo
e um ano maravilhoso para todos
que "foda"sua família.

l000 beijos

 
At 3/2/07 00:25, Anonymous Anônimo said...

Keep up the good work Diet pill com lose weight discount xenical free threesome lesbian videos cash for used cars in nj cornwall sports Renault twingo zahnriemen Tamiflu and side effects in young children sport Plsy it again sports Lexus es window switch discount us travel insurance gruesome injury picture sports Barcode scanners pinetop arizona michigan surveillance camera sports watches women naples volvo

 

Postar um comentário

<< Home